Betaal in alle vertrouwen met Mastercard

Levering bescherming

Click to play video

Een probleem met de levering van uw aankoop? Maak u geen zorgen!

Koop in volle vertrouwen met Mastercard Premium** kaarten. Ongeacht of u in de winkel of online koopt, uw aankopen zijn minimaal 90 dagen beschermd in geval van:

 

✔ NIET GELEVERD

(vb. uw gloednieuwe paar sneakers zijn nooit thuis aangekomen)

✔ VERKEERD GELEVERD

(vb. u kreeg een andere telefoon dan diegene die u bestelde)

✔ BESCHADIGD

(bv. uw aankoop werd waarschijnlijk beschadigd tijdens het transport)

 

Wat te doen in geval van leveringsproblemen?

  1. Controleer eerst of u zelf niet verantwoordelijk bent (u hebt iets besteld die u niet meer bevalt of waarvan de gekozen afmetingen niet passen in uw huis).
  2. Als u een leveringsprobleem hebt ondervonden (niet geleverd, verkeerde levering of beschadigde verpakking), neem dan eerst contact op met de handelaar om een oplossing te vinden.
  3. Kunt u geen oplossing vinden? Neem contact op met uw kaartuitgever.
  4. Indien u recht heeft op een terugbetaling met de bescherming die gekoppeld is aan uw Mastercard Premium kaart, dan hoeft u enkel het formulier in te vullen dat door uw bank werd verstrekt.
  5. Voeg de noodzakelijke bijlagen toe (zoals uw kasticket).
  6. Uw klacht wordt dan behandeld door uw bank*.

 

* Onderworpen aan de voorwaarden van uw bankinstelling of uitgever van de kaart, ook voor de verzekerde bedragen
** Mastercard Gold, Platinum, World, World Elite

Aankoop bescherming

Click to play video

Een probleem met uw nieuwe aankoop? Mastercard Premium is hier.

Net als bij leveringsproblemen zijn uw aankopen minimaal 90 dagen beschermd in geval van :

 

✔ SCHADE

(vb. uw nieuwe tuintafel werd beschadigd door uw buurman)

✔ DIEFSTAL

(vb. uw camera werd gestolen)



 

Wat moet u doen als u een probleem hebt met uw nieuwe aankoop?

  1. Controleer eerst of u zelf niet verantwoordelijk bent (vb. u bent uw gloednieuwe telefoon in de trein vergeten).
  2. Indien uw aankoop beschadigd is of gestolen werd, neem dan zo snel mogelijk contact op met de uitgever van uw kaart.
  3. Indien u recht hebt op een terugbetaling met de bescherming die gekoppeld is aan uw Mastercard Premium kaart, vul dan het formulier in dat u van uw bank hebt gekregen.
  4. Voeg alle noodzakelijke bijlagen toe, zoals uw kasticket en eventuele documenten die de geleden schade aantonen.
  5. Uw klacht wordt dan behandeld door uw bank*.

 

*Onderworpen aan de voorwaarden van uw bankinstelling of uitgever van de kaart, ook voor de verzekerde bedragen.
** Mastercard Gold, Platinum, World, World Elite

Voor meer informatie over de voorwaarden van deze bescherming kunt u de website van uw kaartuitgever raadplegen door op het onderstaande logo te klikken.